Weten hoe een BMW-specialist online succesvol is?
Enkele jaren geleden zijn BMW-specialist Automaan in Pijnacker en Click2Client aan de slag gedaan in het neerzetten van Automaan als dé BMW en MINI-specialist van de regio. Zij de BMW-kennis en kunde. Wij het online stuk.


Een nieuwe website gericht op de BMW en MINI rijder maakt niet alleen het maken van afspraken makkelijk. Hij staat ook hoog in Google bij alles wat te maken heeft met BMW onderhoud. Zoek maar eens op "BMW specialist Delft" of zelf in Den Haag.
Onderhoud en doorontwikkeling
De site wordt continue aangepast en verbeterd voor meer mensen die bellen, appen of een bericht sturen.
Dat, gecombineerd met een doorlopende advertentiecampagne in de regio zorgt dat zijn online zichtbaarheid met sprongen vooruit is gegaan. Het resultaat is een gestage groei van BMW en MINI rijders die de weg naar Automaan weten te vinden, met bijbehorende werkplaatsbezetting.

Advertentiecampagnes
Met een succesvolle advertentiecampagne afgestemd op de BMW-rijders in de regio is gewerkt aan een hogere naamsbekendheid.
En zijn ze daadwerkelijk op zoek naar BMW onderhoud, service of reparatie dan zorgen we dat een aansprekende advertentie erbij staat.
Hier wil ik meer van weten
Dit wil ik.
Dat ligt eraan!
Wanneer wel:
- Als u actief met online marktbewerking aan de slag gaat of bent gegaan
- U een toeleverancier zoekt die met u meedenkt in oplossingen
- De website altijd up-to-date moet zijn
Wanneer niet
- U een webbouwer zoekt die een vaststaand ontwerp moet verwerken
- Het technische framewerk vaststaat
- U een internet “aannemer” nodig heeft voor de uitvoering
- U een website van € 500,- zoekt. Dan zijn er volop beter partijen in de markt.
Dat hangt ervan af. Grotere organisaties of bedrijven met een franchise constructie beschikken vaak over een goed werkende en doorontwikkelde website. In dat geval kunnen wij een bestaande website onderhouden. Het technische onderhoud ligt dan echter niet bij Click2Client.
Voor het complete beheer: het bijhouden én technisch beheer doen wij uitsluitend met onze eigen websites. Alleen dan weten we hoe de site in elkaar zit en komen we niet voor onplezierige verrassingen te staan. Ook wij zijn door schade en schande wijzer geworden.
Een succesvolle website staat zo hoog mogelijk in Google bij zoekopdrachten die voor jou belangrijk zijn.
Dat gaat niet vanzelf. Zie de positie in Google als een autorace: de winnaar van een wedstrijd wordt bepaald door de juiste combinatie van auto én coureur. Bij de “wedstrijd” van Google is de website de auto en de coureur de persoon “aan de knoppen”. De combinatie van de juiste techniek en de juiste kennis zorgt voor het beste resultaat.
We noemen dat “zoekmachine optimalisatie”, vast onderdeel van het contentbeheer van de nieuwe website. Elke website die wij leveren biedt de juiste “gereedschappen” om te zorgen dat uw nieuwe website hoog in Google staat wanneer dat voor u belangrijk is.
Optioneel is het mogelijk de website uit te breiden met "Google-pagina's". Dit zijn pagina's die erop gericht zijn om bij een bepaalde zoekopdracht zo hoog mogelijk te komen. Hoe dat werkt? Zoek eens op "BMW specialist Delft"; je begrijpt precies wat we bedoelen. En "ja", de website van Automaan is van ons én is voorzien van speciale "Google-pagina's".
Dat hangt er vanaf. Hoeveel pagina's, is wel of geen zoekmachineoptimalisatie nodig, wat moet de site "kunnen", zijn datakoppelingen nodig.
Wil je het weten? Geef dan een bel of stuur een bericht. Onder een kop koffie kan je vertellen wat je nodig hebt, weten wij wat gedaan moet worden en kan er een prijskaartje aan.
Dat is wél de werkwijze van vele websitebouwers. Maar niet die van ons. Het live gaan van de website is voor ons een startpunt. Geen eindpunt.
Wij zijn dan ook niet de juiste partij indien je alleen een site wilt laten bouwen.