Digital adverteren outdoor

29 juli 2020

In een rap tempo worden traditionele reclamemasten langs de snelweg vervangen voor digitale snelwegreclamemasten, z.g. “Digimasten”.

Digimasten langs snelwegen brengen een commerciële boodschap in korte tijd bij een groot publiek onder de aandacht, kunnen snel ingezet worden én zijn flexibel qua opzet. Dit geeft kansen voor onze klanten zoals het versterken van het imago, vergroten van de naamsbekendheid en aandacht voor actiematige reclame.

Langs de A15

Eind 2017 is de eerste campagne met digitale snelwegreclame van start gegaan. Met een locatie langs de A15 bij Hardinxveld-Giessendam past deze uitstekend bij de Mercedes-Benz dealer in deze regio.

De Digimasten waren voor deze Mercedes-Benz dealer een onderdeel van een grotere (online) campagne. Verschillende media, zoals Google Search, Displayadvertenties en Facebook zijn ingezet. Zo werden aan bezoekers van de op de digitale masten vermelde webpagina’s advertenties getoond via Display en Facebook retargeting. Gedurende de campagneperiode zijn een aantal acties gepromoot. En van elke actie een aantal varianten. Zo is voorkomen dat de passant telkens dezelfde advertentie ziet. De doelstellingen waren dan ook kort en bondig: het behalen van de verkoop targets en het verbreden van de naamsbekendheid. Beide zijn dan ook ruimschoots binnen het gestelde budget gerealiseerd.

Kort & Bondig

Voor de Digimast campagne zijn aparte advertenties gemaakt. Met een korte tijdspanne voor het lezen is er voor een heel verhaal geen tijd, zelfs als de passant dat zou willen. Kort en bondig met een afbeelding die direct de aandacht trekt is het devies.

Click2Client heeft de complete uitvoering voor haar rekening genomen. Van media-inkoop, planning en productie tot rapportage. Uiteraard kunnen wij ook voor u een complete campagne verzorgen.

Meer nieuws.

Arnold de Boer van de Boer Brommobielen

De Boer in ’t Zand schakelt van autobedrijf naar brommobiel specialisme.

De start van een nieuw begin. De Boer in 't Zand met een nieuwe website en meer.

Lees meer...
Kaart met pin

9 tips om online zichtbaar te zijn.

7 Handige tips om je bedrijf online zichtbaar te maken en te houden

Lees meer...
Apple Maps

Apple Maps. Doen!

Waarom Apple Maps belangrijk is voor je lokale vindbaarheid.

Lees meer...
Google logo op pand

Bij Google.nl adverteren op merknaam. Kan en mag dat?

Wat als je bij een Google Ads campagne gevonden wilt worden op een merknaam. Kan en mag dat? Zo zit het.

Lees meer...

Website Autoservice Bakker en Autolease Bakker weer bij de tijd.

Een verse website voor Autoservice Bakker en Autoverkoop & Autolease Bakker in Noord-Scharwoude

Lees meer...

Internet Explorer wordt uitgeschakeld in Windows 11

Als onderdeel van Microsoft's aankondiging van Windows 11 is ook vermeld welke functies en applicaties worden verwijderd wanneer je upgrade naar het nieuwe besturingssysteem. Zo zal Internet Explorer worden uitgeschakeld in Windows 11, aangezien Microsoft Edge nu de IE-modusfunctie bevat.

Lees meer...

Met Google Post extra opvallen in de zoekresultaten

Extra opvallen op de eerste pagina van Google? En dan ook nog eens gratis? Klinkt te mooi om waar te zijn. Maar toch kan het: met Google Posts.

Lees meer...

Misleidende verkoop van domeinnamen

Met regelmaat worden bedrijven opgelicht door bedrijven die domeinnaamregistraties aanbieden. Met het verhaal dat een ander je domeinnaam met een andere extensie wil claimen hopen ze dat je snel toehapt.

Lees meer...

De voordelen van WhatsApp Business

WhatsApp Business is speciaal ontwikkeld voor het midden- en kleinbedrijf en geeft klanten de mogelijkheid om nog sneller met een bedrijf in contact te komen. Hoe werkt deze app en wat kun je ermee doen voor jouw bedrijf?

Lees meer...

Reageren op een negatieve review.

Reviews. Ze zijn er allerlei soorten en maten. Het wel belangrijk dat je weet hoe je de reviews in je voordeel kunt gebruiken en wat je moet doen als er negatieve reviews worden geplaatst.

Lees meer...