Met Digital-Out-Of-Home (DOOH) brengen digimasten een commerciële boodschap in korte tijd bij een groot publiek onder de aandacht. Dit geeft kansen voor onze klanten zoals het versterken van het imago, vergroten van de naamsbekendheid en aandacht voor actiematige reclame. Bijkomend voordeel: , kunnen we kunnen ze snel inzetten en zijn flexibel qua opzet.
Langs de A15
Eind 2017 is de eerste campagne met digitale snelwegreclame van start gegaan. Met een locatie langs de A15 bij Hardinxveld-Giessendam past deze uitstekend bij de Mercedes-Benz dealer in deze regio.
De digimasten waren voor deze Mercedes-Benz dealer een onderdeel van een grotere (online) campagne. Verschillende media, zoals Google Search, Displayadvertenties en Facebook zijn ingezet. Zo werden aan bezoekers van de op de digitale masten vermelde webpagina’s advertenties getoond via Display en Facebook retargeting. Gedurende de campagneperiode zijn een aantal acties gepromoot. En van elke actie een aantal varianten. Zo is voorkomen dat de passant telkens dezelfde advertentie ziet. De doelstellingen waren dan ook kort en bondig: het behalen van de verkoop targets en het verbreden van de naamsbekendheid. Beide zijn dan ook ruimschoots binnen het gestelde budget gerealiseerd.


Kort & Bondig
Voor de Digimast campagne zijn aparte advertenties gemaakt. Met een korte tijdspanne voor het lezen is er voor een heel verhaal geen tijd, zelfs als de passant dat zou willen. Kort en bondig met een afbeelding die direct de aandacht trekt is het devies.
Click2Client heeft de complete uitvoering voor haar rekening genomen. Van media-inkoop, planning en productie tot rapportage. Uiteraard kunnen wij ook voor u een complete campagne verzorgen.