E-mailmarketing
Met e-mail blijf je, letterlijk, in beeld bij je klanten. Met een persoonlijke boodschap op het juiste moment is e-mail een zeer kostenefficiënte aanpak.
e-mail marketing
Ding-dong!
Je klant benaderen met de juiste e-mailcampagne die voldoet aan de wetgeving? Dat kan, Click2Client verzorgt e-mailmarketing campagnes voor een groot aantal klanten. Van ontwikkeling en ontwerp tot het versturen van de nieuwsbrief.
Actie is reactie
Data waar je iets mee kan
E-mailmarketing geeft mogelijkheden om je klanten regelmatig en effectief te contacten zonder dat de kosten uit de hand lopen. Hoe beter de e-mail past bij de behoeftes van de ontvanger, hoe groter de gewenste reactie van je klant is. Die heeft maar één gedachte: "What's in it for me?"
Uw eigen adressen
Geen gekkigheid
Voor e-mailmarketing maken wij alleen gebruik van e-mailadressen die klanten aan je hebben verstrekt. Wat we niet doen zijn e-mail adressen inkopen van derden. De kans dat we daarmee dingen doen die niet mogen is te groot.
Dit wil ik.
Nee. Voor het versturen van e-mails maken we gebruik van door jullie klanten verstrekte e-mailadressen. We weten dat er (vele) aanbieders zijn van e-mail adressen. Maar dat is niet de markt waarop wij ons begeven. Ondanks dat er ongetwijfeld zeer bonafide e-mailadresleveranciers zijn willen we elke mogelijkheid op het versturen van ongewenste e-mail (spam) vermijden.
Je hebt e-mailadressen van je klanten. Met een goed aanbod op het juiste moment heb je de beste kans op een succesvolle up- of cross sell. E-mail heeft hierbij de mogelijkheden om snel een actueel aanbod bij jouw klanten te krijgen. Denk hierbij aan temperatuur- of weersgevoelige aanbiedingen.
E-mail marketing zetten wij in als onderdeel van een compleet online marketing pakket. In vergelijk met traditionele mailingen per post is e-mail marketing stukken voordeliger; je hebt geen drukkosten en portikosten.