Herkenning zakelijke websitebezoekers.

98% van de bezoekers van je website vertrekt zonder dat je er direct iets mee kunt. Verander anonieme websitebezoekers in klanten? Met naam & toenaam? En dat binnen de wetgeving? Voor zakelijke bezoekers maken we dat mogelijk!

Click2Client zorgt voor het opzetten, verbeteren en rapportage van online bedrijfsherkenning van Leadinfo

Wat is herkennen van zakelijke websitebezoekers exact?

Je krijgt inzicht in de bedrijven die je website bezoeken. De software toont niet alleen het bedrijf, maar geeft ook interessante informatie die je in staat stelt snel en gemakkelijk interessante leads op te volgen.

 

Hiervoor krijg je algemene bedrijfsinformatie én financiële gegevens. Je ziet hoe vaak de website bezocht is en welke pagina’s bezocht zijn. Met deze informatie krijg je betere leadgeneratie betere beslissingen nemen.

Uhhh, hoe werkt dat dan?

Een veel gestelde vraag! Om anonieme bedrijven die je website bezoeken te identificeren, maakt Leadinfo gebruik van IP-adressen. De leadgeneratiesoftware herkent de bezoekers van de website door de IP-adressen te koppelen aan een unieke database met de juiste bedrijfsgegevens uit openbare bronnen, zoals de Kamers van Koophandel. De manier waarop Leadinfo dit doet, valt binnen de richtlijnen van de AVG.

En welke info krijg ik te zien?

Het Leadinfo platform verrijkt basis bedrijfsgegevens met aanvullende informatie. Dit geeft je de informatie die je nodig hebt om contact te leggen.

E-mailadres

Telefoonnummer

Adresgegevens

Paginaweergaven

Financiële data

Oprichtingsdata

Industrie

Aantal medewerkers

De voordelen van bedrijfsherkenning met Leadinfo

Haal meer uit je website.

Verander anonieme B2B websitebezoekers in interessante leads

Integratie met tal van CRM systemen

Alle informatie in een overzicht

Herken uw anonieme websitebezoekers

De leadgeneratiesoftware herkent de bezoekers van je website door de IP-adressen te koppelen aan een unieke database. Het toont de leads in de realtime inbox met de belangrijke bedrijfsgegevens én contactinformatie.

Verander websitebezoekers in leads

Vanaf de eerste dag kun je beginnen met het identificeren van leads. Door paginaweergaven en terugkerende bezoeken bij te houden. Met de vele integraties kun je je CRM-systeem verrijken met de Leadinfo data.

Maak van anonime kijkers kopers

Een hogere ROI van uw website met Leadinfo.

U heeft alle informatie die u nodig heeft om websitebezoekers om te zetten in klanten, of verkoop nieuwe producten aan bestaande klanten op basis van hun bezoeken.

En wat kost online bedrijfherkenning?

Het maandbedrag is gebaseerd op het aantal herkende bedrijven per maand. Gedurende een proefperiode van 14 dagen kijken we naar het aantal bezoekers/bedrijven dat je website bezoekt. Op basis krijgt je een prijsvoorstel.  Een strak sales team heeft de investering van Leadinfo er snel uit.

Let op: het tarief is dus afhankelijk van het aantal bedrijven dat de website maandelijks bezoekt.

Prijsindicatie

Aantal unieke herkende bedrijvenp/m
0-50€ 39
51-100€ 69
101-500€ 129
501-1000€ 199
1001-2000€ 399
2001-3000€ 499
3001-4000€ 599
4001-5000€ 699
5000+Op aanvraag

Installatie en beheer in overleg.

Dit past mij wel.

De bedrijfsherkenningsoftware van Leadinfo herkent helaas geen bezoekers van buiten Europa. Daarom is voor bedrijven met een focus op buiten Europa minder geschikt.

Leandinfo is gericht op MKB en MKB+ in Europa. 

Nee. Ben je niet van plan om aan de slag te gaan met de data van Leadinfo? Begin er dan niet aan! Het kan natuurlijk leuk zijn om te zien welke bedrijven je website bezoeken. Maar doe je vervolgens niets actief mee dan is het zinloos en gooi je eigenlijk gewoon geld over de balk. Genoeg aan de bedrijfsnaam van je websitebezoekers? Gebruik dan Google Analytics.

Leadinfo is er niet voor passieve sales mensen die denk dat de lead in hun schoot vallen. In tegendeel zelfs. Leadinfo is gemaakt voor een hands-on mentaliteit voor een actieve marktbewerking en durven om mogelijk geïnteresseerde bedrijven te contacteren. Niet voor watjes dus.

Ja, dat is mogelijk. Door het inbouwen van 'triggers' bepalen we wanneer de Leadinfo bedrijfsherkenning wel of niet aan de slag gaat. Zo is het aantal herkende bedrijven, en daarmee de kosten, te verlagen.