Goed gevonden worden

Je wilt natuurlijk dat je bedrijf online goed gevonden wordt in de zoekmachine, in Nederland is dat synoniem aan Google. Dat gaat niet vanzelf. Met tijd en aandacht voor zoekmachineoptimalisatie krijgt je website en bedrijf een steeds hogere plaats.

Click2Client zorgt dat de website zo hoog mogelijk in Google komt bij zoekopdrachten die relevant zijn. En daarmee voor meer bezoeken naar je website.

Inhoud en techniek

De één kan niet zonder de ander

Voor optimale resultaten moet de techniek en de mogelijkheden van de site in orde zijn. Dat geeft de mogelijkheden om de website zo te maken dat Google deze perfect kan verwerken.

 

Verdiend vs betaald

Organisch of betaald

Zoekmachine is erop gericht om zoveel mogelijk websitebezoekers uit de normale (niet betaalde) zoekresultaten te behalen. Dit in tegenstelling tot betaalde verkeer dat via advertenties de website bezoekt.

Samenspel

De som der delen

En perfect samenspel van kennis, techniek en inhoud zorgen dat je site zo hoog mogelijk in Google staat.

Content SEO

Technische SEO

Google Mijn bedrijf

Zoekmachineoptimalisatie door Click2Client

Zo hoog mogelijk.

Zo hoog mogelijk in Google

Continue meting van de resultaten

Contentoptimalisatie

Technische SEO optimalisatie

Wat is zoekmachine optimalisatie

Zoekmachine optimalisatie wordt gebruikt om websites hoger te laten te laten komen bij de organische (niet betaalde) zoekresultaten van Google. Vaak wordt de term "Search Engine Optimization" (SEO) gebruikt.


Zoekmachine optimalisatie is een samenspel van o.a. de inhoud van de site en de gebruikte techniek.
Als Google jouw webpagina belangrijk vind bij een zoekopdracht dan komt de site hoger in de zoekresultaten. Dit geeft meer websitebezoekers en meer klanten.

Waarom is SEO nodig

Google beoordeelt een website op meer dan 200 punten. Op basis hiervan rangschikt Google je website binnen de zoekresultaten.Wat ook wilt verkopen via je website, je hebt zoekmachine optimalisatie nodig om online optimaal resultaat te kunnen behalen.


Om succesvol te zijn in zoekmachine optimalisatie is kennis van doorslaggevend belang en is voorop blijven lopen noodzakelijk. Je moet weten wat de "spelregels" van Google zijn en hoe je deze kan gebruiken voor zoekmachine optimalisatie.

Dat hang er vanaf. De "basis" vorm SEO zit inbegrepen bij contentbeheer. Wil je meer dan is de vuistregel: "op hoe meer zoektermen je goed gevonden wilt worden, hoe hoger de kosten".

Hoeveel en welke factoren Google exact gebruikt is en blijft het geheim van Google. Reken op meer dan 200 punten. Om een idee te geven, zonder compleet te willen of kunnen zijn:

  • Titel en omschrijving van de pagina
  • URL van de pagina
  • Een pagina waar de bezoeker iets aan heeft
  • HTTPS verbinding
  • Goede vertoning op mobiel
  • Snelheid
  • Google Mijn bedrijf vermelding
  • (Google) reviews
  • Backlinks, links naar je site

Services.

Adverteren

» Laat je bedrijf groeien

e-mail marketing

» de klantenbinder

Website beheer

» Altijd up-to-date

Google Mijn bedrijf

» Bedrijfsgegevens

Nieuwe website

» Fris en Fruitig

Domein

» Je eigen URL

Hoog in Google

» SEO

Online strategie

» Resultaat gedreven